Népszerű eladások

Leértékelések

Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a PittShop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: www.pittshop.hu

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Nagy Imre - Egyéni vállalkozó
Székhely címe: 7300, Komló, Cserma u. 6 2/8
Adószám: 67395664-1-22
Nyilvántartási szám: 50169122
Statisztikai számjel: 67395664-6201-231-02
Bankszámlaszám: HU09 1040 4302 8153 5448 4955 1002

Ügyfélszolgálat:

Cím: 7300, Komló, Cserma u. 6.2/8
Telefon: 06(72)794-193
E-mail: kukac@rozsaszinpittbull.hu

Az általános szerződési feltételek elfogadása

A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:

  1. A regisztráció menete
  2. A kosár használata
  3. A megrendelés összeállítása
  4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
  5. A megrendelés elküldése
  6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát. A szállítási költséget külön díj terheli.

Kiszállítás, személyes átvétel

  1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
  2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
  3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok

  1. Készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
  2. Banki átutalás (előre utalás) ...

Elállási jog

 45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf

Elállási nyilatkozatminta

 45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 45-2014 (II- 26-) Korm- rendelet.pdf

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

  1. Személyes bejelentés
    A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
    - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját,
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
    - a kifogás rendezésének módját. Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti. A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

  2. Írásban történő bejelentés
    A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ). Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
    - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját,
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Mellékletek:
1. Adavédelmi tájékoztató
2. Elállási nyilatkozatminta